Pe 22 martie, a avut loc tragerea la sorti a celor doi castigatori ai campaniei “Catena iti poate da o croaziera de vis pentru inima ta!”. Este vorba despre Atanasiu Carmen si Slave Viorica.
Campania a avut loc in farmaciile Catena din Bucuresti in perioada 25 ianuarie – 20 martie 2018, fiecare premiu constand intr-o croaziera pentru 2 persoane, cu pensiune completa si cu 7 nopti de cazare la bordul navei MSC Fantasia in perioada 4 mai 2018 si intoarcere pe 11 mai 2018.
Catena, Farmacia Inimii a oferit astfel posibilitatea pacientilor sai, de a merge insotiti intr-o croaziera extraordinara, cu pensiune completa, doar prin prezentarea in farmacii cu o reteta si depunerea unui talon de participare la concurs! Taloanele au fost inmanate spre completare tuturor pacientilor care au prezentat orice tip de reteta in lunile ianuarie, februarie si martie 2018, indiferent de natura si valoarea acesteia, cu produse prescrise de medic. Pe langa reteta, a fost necesar si prezentarea Cardului Catena, ce poate fi eliberat din orice farmacie.
Pachetul turistic cuprinde accesul la piscina, jacuzzi, sala de fitness, precum si la o mare varietate de oferte de divertisment: spectacole de teatru si muzica live. In pachet este inclus biletul de avion Bucuresti – Roma si retur, precum si transferul Roma Aeroport – port si taxele de port. Traseul croazierei va fi cu plecare din Italia de la Civitavecchia, cu opriri in La Spezia, Genova, Cannes, Palma de Mallorca, Barcelona, Ajaccio si intoarcere la Civitavecchia (Italia).
Felicitari castigatoarelor!
Catena – cea mai mare si mai apreciata retea de farmacii din Romania – este, in prezent, numarul 1 in retailul farmaceutic din Romania, pozitie pe care o mentine din 2012.
In cei aproape 19 ani de existenta, Catena s-a impus nu doar ca un brand autentic romanesc, ci si ca lider de profil in retailul farmaceutic, cu peste 670 de unitati deschise la nivel national. Echipa Catena a reusit sa integreze imaginea brandului in viata de zi cu zi a romanilor, punand accentul pe definirea conceptului de viata sanatoasa si armonioasa, dovada fiind cei peste 4,5 milioane de pacienti fideli. Ca o recunoastere a solidei relatii de parteneriat cu romanii, construita in timp si bazata pe incredere, „Farmacia Inimii” a fost recompensata cu zeci de trofee si premii de excelenta, demonstrand nu doar ca vine in sprijinul sanatatii romanilor, dar ca se implica si activ in ample actiuni de preventie si de informare a populatiei, in activitati de promovare si practicare a unui stil de viata sanatos, precum si in diverse campanii sociale si de ajutorare.
Realizatori: Oana Georgescu
Editor: Stanislav Pescu