Catena continua sa-si fidelizeze clientii prin campaniile desfasurate in farmaciile din intreaga tara

Dupa succesul de anul trecut al campaniei ce a avut drept premii carucioare pentru cumparaturi, Catena a derulat o noua campanie in cadrul careia a dublat numarul premiilor.
Astfel, Catena ofera anul acesta, la nivel national, 16.000 de carucioare pentru clientii fideli. Pe 13 mai a avut loc tragerea la sorti a taloanelor castigatoare pentru campania care s-a desfasurat, in farmaciile Catena, in perioada 23 martie – 10 mai.
La Constanta 30 de clienti norocosi vor beneficia de aceste carucioare.
Persoanele care au cumparat produse de cel putin 20 de lei au putut participa la campanie, iar fiecare achizitie a fost o sansa in plus de a castiga unul dintre carucioare.
Catena a fost desemnata, pentru al doilea an consecutiv, pe primul loc in topul increderii consumatorilor romani, conform studiului realizat de Trusted Brands.
Catena continua sa-si fidelizeze clientii prin campaniile desfasurate in farmaciile din intreaga tara.
Catena multumeste tuturor participantilor si felicita toti castigatorii pe care ii asteapta in farmacii.