Inceputul lunii aprilie a marcat intalnirea fanilor cu Nico si cu Stela Popescu, doua indragite artiste si in acelasi timp imaginea farmaciei CATENA. Proaspat inaugurata farmacie Catena de pe bulevardul Unirii a fost pentru cateva ore plina de fani si de clientii fideli. Nico a dat autografe pe ultimul sau album, Motive. Dna Stela Popescu, adorata de fani, a folosit si aceasta ocazie ca sa glumeasca, sa imparta bucurie, autografe si sa se fotografieze cu cei care o iubesc de o viata.
Despre farmaciile Catena
Infiintata in 1999, Catena – brand 100% romanesc – s-a dezvoltat continuu, ajungand, in prezent, cea mai mare retea de farmacii din Romania, cu un numar de peste 570 de unitati in intreaga tara. Axandu-se pe crearea unei relatii speciale cu clientii sai, Catena a reusit sa castige increderea a milioane de romani, prin preturi mici, sfaturi profesioniste, oferite din inima, si prin ample programe de fidelizare, peste 4,5 milioane de romani detinand un card de fidelitate Catena. Prin intermediul acestor carduri, posesorii beneficiaza permanent de preturi reduse in farmaciile Catena. In cei aproape 20 ani de existenta, Catena s-a impus nu doar ca un brand autentic romanesc, ci si ca lider de profil in retailul farmaceutic; inca de la inceput, Catena si-a propus sa fie un reper in lumea medicala romaneasca, in ceea ce priveste calitatea si profesionalismul serviciilor oferite. Echipa Catena a incercat si a reusit sa integreze imaginea brandului in viata de zi cu zi a romanilor, punand accentul pe definirea conceptului de viata sanatoasa si armonioasa. Farmacia Inimii a ajuns in timp Farmacia tuturor romanilor, oferind raspunsuri prompte la nevoile acestora, dar in acelasi timp indeplinind alte criterii foarte importante: proximitate, preturi accesibile si o gama larga de produse. Catena a fost distinsa cu numeroase premii si distinctii de excelenta: Best Buy Award, Superbrands, Trusted Brands – premiul pentru Brandul de farmacii in care romanii au cea mai mare incredere, Forbes –Brands for Kids – Premiul special pentru calitatea serviciilor oferite familiilor si copiilor, Premiu de excelenta in management pentru responsabilitate sociala, la Gala Capital, apoi includerea in TOP 100 cele mai puternice branduri din Romania – revista Biz si in TOP 100 Capital al celor mai puternice companii din mediul de afaceri romanesc s.a.