CATENA a fost aleasa de respondenti pe baza urmatoarelor criterii: Calitate, Valoare, Excelenta, Imagine puternica, intelegerea nevoilor clientilor si Responsabilitate sociala.
Cercetarea Trusted Brands a fost realizată în perioada septembrie – noiembrie 2013, iar studiul s-a bazat pe 784.176 de chestionare cu întrebări deschise, din care 50.000 în România.
CATENA este o companie ambi țioasă cu capital 100% românesc. In farmaciile CATENA clientii sunt obisnuiti sa gaseasca produse de calitate, preturi foarte mici, sfaturi profesioniste, din inima, dar mai ales au certitudinea ca fac economii la retete.
Peste 2,5 milioane de romani au carduri de fidelitate CATENA, dovada incontestabila a increderii si fidelitatii lor in relatia cu Farmacia Inimii.
CATENA , Farmacia Inimii investeste in sanatatea romanilor
Din dorința de a sprijini sănătatea românilor, CATENA desfasoara numeroase campanii de informare medicală și preven ție, dar a ș i introdus in farmacii produse special create pentru a sus ține un stil de viaț ă sănătos. Mentionam aici suplimentele si cosmeticele NATURALIS, NUCITA și Inimioarele SANTE, ultimele doua fiind recomandate atat in dietele cu indice glicemic scazut, cat si in regimul persoanelor cu diabet.
Acest material va este oferit de Catena.
Realizator: Oana Georgescu
Foto: Radu Spiridon