Catena se afla printre cele mai puternice 100 de branduri romanesti, conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pe tot parcursul anului 2017.
Cea de-a IX-a editie a BrandRo – Topul marcilor romanesti 100 cele mai puternice branduri romanesti a fost organizata de Revista Biz. Si acest eveniment s-a adresat tuturor celor care vor sa stie care sunt valorile romanesti si acelora interesati de modul in care brandurile autohtone trec testul timpului.
BrandRo măsoară puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani.
Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse.
Respondenţii au realizat alegeri între calupuri de mărci, respectiv au ales care este cea mai importantă și care este cel mai puțîn importantă marcă pentru ei. Aceștia au făcut alegeri multiple între combinații unice de mărci. În urmă acestor alegeri a fost calculat un indice de preferinţă pentru fiecare marcă care ulterior a fost analizat împreună cu indicele de importanţă al fiecărei categorii în parte, obținându-se astfel topul final. O marcă este cu atât mai puternică din perspectiva românismului cu cât reuşeşte să-şi menţînă poziţia în top, indiferent de fluctuaţiile socio-economice specifice ultimilor ani… BrandRO