Forbes a premiat in cadrul primei editii a Galei Brands for Kids by Forbes, 17 dintre cele mai renumite branduri pentru copii care au castigat, prin calitatea oferita sau increderea pe care o transmit, un loc special in alegerile parintilor pretentiosi, iubitori de calitate.
Pentru ca a produce si a pune in vanzare orice produs pentru copii nu este doar un business, ci si un act de imensa responsabilitate sociala, revista Forbes (director general Raluca Michailov) a dat ocazia de a explora universul produselor ce li se adreseaza si vi le prezinta, in cadrul acestui eveniment, pe cele care raspund cel mai bine criteriilor de calitate si de incredere.
Studiu de piata realizat pe baza raspunsurilor a 1000 de mamici
Intr-un context in care, a produce si a pune in vanzare orice produs pentru copii nu este doar un business, ci si un act de imensa responsabilitate sociala, Forbes a gandit acest eveniment pentru a veni in intampinarea cititorilor, cu precadere a parintilor, oferind repere de calitate in explorarea universului produselor adresate copiilor – au spus organizatorii.
Rezultatele primei editii a Galei Brands for Kids s-au bazat pe un studiu de piata efectuat impreuna cu compania D&D Research, realizat pe baza raspunsurilor a 1000 de mamici, cu varste cuprinse intre 23 – 35 de ani, din mediul urban. Research-ul s-a concentrat pe 41 de orase din tara. Participantelor li s-a cerut sa precizece ce produse din categoriile propuse folosesc pentru copilul lor, sa numeasca marca in care au incredere, sa spuna care marca este cea mai sigura pentru copil si sa denumeasca brandul cu cel mai ridicat nivel de calitate din fiecare categorie.
Participantelor la sondajul de opinie li s-a cerut sa precizece ce produse din categoriile propuse folosesc pentru copilul lor, sa numeasca marca in care au incredere, sa spuna care marca este cea mai sigura pentru copil si sa denumeasca brandul cu cel mai ridicat nivel de calitate din fiecare categorie. Pe baza raspunsurilor oferite de acestea, s-a realizat un clasament care a mers pe trei directii, incredere, siguranta si calitate, analizand mai multe categorii de produse, liderii acestor categorii fiind cei care au primit recunoastere in cadrul Galei Brands for Kids by Forbes, dupa cum urmeaza:
– CATENA – Premiul Special pentru calitatea ofertei legate de sanatatea familiei si a copiilor
– ROPHARMA – Premiul Special pentru cel mai de incredrea brand romanesc
– Bebe Tei – Premiul Special pentru cel mai bun magazin pentru copii
– Banca Transilvania – Produsul Anului categoria Produse Bancare destinate familiei cu copii
– DANONE – Produsul Anului categoria Produse lactate
– NESTLE – Produsul Anului categoria Piureuri
– NESTLE – Produsul Anului categoria Cereale
– AQUA Carpatica – Produsul Anului categoria Apa minerala
– TEDI – Produsul Anului categoria Sucuri naturale
– H&M Kids – Produsul Anului categoria Imbracaminte si incaltaminte
– NESTLE – Produsul Anului categoria Gustari
– Johnson’s Baby – Produsul Anului categoria Produse de ingrijire corporala
– NESTLE NAN – Produsul Anului categoria Lapte praf
– PAMPERS – Produsul Anului categoria Scutece
– ARIEL – Produsul Anului categoria Detergenti
– NN Asigurari de viata – Produsul Anului categoria Asigurari pentru copii
– NUROFEN pentru copii – Produsul Anului categoria Produse farmaceutice OTC
Toate companiile premiate in cadrul Galei Brands for Kids by Forbes vor putea folosi titulatura MOST TRUSTED BRANDS BY FORBES pentru o perioada de 1 an.
Cele 17 nume castigatoare ale Brands for Kids by Forbes isi vor regasi povestea in paginile revistei Forbes, editia din 23 decembrie 2015 si in revista Pap Tot, numarul din 28 ianuarie 2016.
Realizator: Oana Georgescu
Foto: Sebastian Oros