Calitatea serviciilor si produselor oferite de CATENA a fost rasplatita si in 2018 cu Premiul Special Forbes pentru servicii farmaceutice adresate familiilor care au copii, in cadrul Galei Forbes Brands for Kids.
Gala Forbes Brand for Kids s-a nascut atunci cand noi, in calitate de parinti, am avut nevoie de produse de calitate pentru copiii nostri si nu stiam cum sa le cautam, a declarat Raluca Michailov, Director General Publishing The Media Company.
Este al patrulea an consecutiv in care CATENA este recompensata de revista de business Forbes pentru mentinerea ca brand de incredere in optiunile parintilor, dar si pentru campaniile sociale destinate copiilor.
Premiul acordat brandului CATENA a fost ridicat de Gabriela Dinu, specialist marketing, si Eduard Sandulescu, coordonator marketing OTC si produse non-pharma, care a reafirmat implicarea farmaciilor CATENA in dezvoltarea si diversificarea unor game de produse de calitate si accesibile, in acelasi timp.
Brandurile castigatoare au fost desemnate pe baza unui studiu realizat de Forbes si compania D&D Research pe un esantion de 1.000 de mamici care au copii cu varste intre 0 si 8 ani si care locuiesc in 41 de orase din tara.
Premiul acordat CATENA pentru servicii farmaceutice adresate familiei care au copii este si o recunoastere a faptului ca Farmacia inimii si-a respectat intotdeauna clientii, in contextul in care a produce si a pune in vanzare orice produs pentru copii nu este doar un business, ci un act extrem de important de responsabilitate sociala.
CATENA se bucura si in acest an de aprecierea publicului, dovada fiind premiile pe care le primeste de la diverse organizatii civice si de presa.
Realizatori: Mihaela Moldoveanu, Elena Buhus
Fotografi: Cristina Ardelean, Forbes